Sunday, March 13, 2011

Aniq Marcello Suka Senyum!!

Assalamualaikum semua... entry kali ini adalah untuk kongsi serba sedikit mengenai aniq marcello.. semua dah tengok gambar-gambar shoot aniq marcello kan?? dari dia baby sampai sekarang memang gila kamera sebab itulah dia dipilih untuk menjadi model magazine.. dia mempunyai bakat semulajadi.. tidak perlu disuruh dan diajar..dia dah memang pandai buat posing sendiri.. lagi satu, aniq ni seorang yang sangat pemurah dengan senyuman.. dari kecik sampai sekarang, dia sentiasa senyum :)

Semua tiru macam aniq.. gigit jari semua :p


***********
**********************************

Hope anda semua enjoy.. kalau kami upload video-video aniq marcello yang comel-comel tu korang semua setuju tak???

Create by: GM Khalida

1 comment:

fariza fauzi said...

wahhh comel ! kecik2 dah buat blog???
akk folow aniqq~~

Post a Comment